tisdag 25 februari 2020

Hälsning från Kerstin


Hej på er allihop!
Jag tänkte bara att jag skulle tala om varför jag inte är i skolan. På sportlovet var jag i Nice, och där ramlade jag och föll så olyckligt att jag fick en fraktur på bäckenbenet. Ska man vara positiv kan man ju säga att jag fick lära mig mycket jag inte kunde tidigare om ambulanser och sjukhus i Frankrike, och jag fick träna min franska på nya områden...! Jag vet inte hur lång tid det tar innan jag får börja jobba, men skulle det vara något speciellt går det alltid att mejla, även om jag kanske inte kollar mejlen mer än någon gång om dagen nu.

Hälsningar Kerstin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skolskjutsar

Den här informationen har kommit från dem som ansvarar för kommunens skolskjutsar. Vi förstår att en del inte blir så glada... : I år kommer...